torstai 5. heinäkuuta 2012

Netti toimii - kaikki toimii

Vihdoin suurin piirtein kaikki normaaliin elämiseen tarvittavat työkalut ovat omilla paikoillaan ja arki on hitusen helpompaa. DNA oli toimittanut (HUOM! PYYTÄMÄTTÄ!!) uuden SIM-kortin mun Mokkulaan, koska vanha ei toiminut. Ensimmäinen ajatus: tietokonetta ei siis olisikaan tarvinnut heittää seinään. Ja ei muuta kun katsomaan Yle Areenasta Etsivä Lea Sommerin kutkuttavia jaksoja. Kuinka mulla olikaan ikävä sitä saksalaista rikossarjaa....

Tosin tänään pitää tuottaa pettymys 3-vuotiaalle pikkuveljelle (joka hyvinkin todennäköisesti on unohtanut koko asian), jonka luona lupasin vierailla tänään. Olin sekoittanut perjantain ja torstain työvuorot keskenään enkä millään kerkeä käymään tänään kotona. Mutta lupaan viedä pikkumiehen lautalla pitkin Helsingin rannikkoa. Ja ehkä mennään raitiovaunulla ajelemaan. Samalla voin hioa mun "maailman paras sisko"-statusta menemällä kannattamaan vanhempien pikkuveljien tuppukyläjoukkuetta Helsinki Cupiin. Ja kaiken kukkuraksi tarjoamalla vanhimmalle veljelle loistavaa seuraa (mun seuraa siis) vaikkapa leffan merkeissä. (Siis tv-leffan ei minkään teatterin tarjontaa.) Voihan se toisiksikin vanhin olla mukana, mikäpä ettei.

Mutta jos nyt vaikka saisin suoritettua tämän työpäivän ja raahattua torsoni työpaikalle.. :D


Aurinkoista loppuviikkoa!

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti